Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most přes údolí potoka Kyselá voda
Svoboda, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes údolí potoka Kyselá voda. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o šesti polích. Byly zpracovány tři studie a druhá, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 6 x 35 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Most přes Knovízský potok
Navrátil, Tomáš ; Lerch, David (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes Knovízský potok. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o pěti polích. Byly zpracovány tři studie a jedna z nich, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 3 x 32 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Dálniční estakáda
Zatloukal, Bohuslav ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostu přes rychlostní komunikaci a hluboké údolí na dálnici D1 na Slovensku v úseku Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka. Ze tří variant byla vybrána varianta jednokomorového nosníku o jedenácti polích. Nosná konstrukce je samostatná pro každý směr. Návrh je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby. Posouzení konstrukce je provedeno na prutovém modelu. Přílohy práce obsahují statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizace mostu.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Průzkum a hodnocení mostu na dálnici D2
Výpustek, Libor ; Suza, Igor (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o průzkumu a hodnocení stávající ho mostního objektu na dálnici D2. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na stavebně technické průzkumy, diagnostiku stavebních konstrukcí a vybrané metody vyšetřování a zkoušení stavebních konstrukcí. V praktické části je provedena vizuální prohlídka a diagnostika poruch spodní stavby dálničního mostu ev. č. D2-058, zjištění materiálových charakteristik spodní stavby a vyhodnocení stavu mostu. V závěru praktické části je doporučení k návrhu a způsobu opravy mostu.
Silniční most
Mezera, David ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vyřešení přeložky drážního koridoru a cyklostezku. Jedná se o most o 5 polích. Byly navrženy 2 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci této diplomové práce. Vybrána byla varianta č. 1 betonové prefabrikované T-nosníky se spřaženou betonovou deskou. Statický model byl vytvořen v softwaru Scia engineer 18.1. a posudky zpracovány ručně podle eurokódu. Účinky větru, sněhu a brzdné síly byly zanedbány.
Dálniční estakáda
Repta, Michal ; Jurík, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh mostu pro převedení dálnice D47 přes údolí. Ze tří navržených variant je podrobně zpracována varianta dvoutrámové konstrukce. V podélném směru je konstrukce navržena jako spojitá o osmi polích. Rozpětí jednotlivých polí je 25 + 6 x 35 + 25 m. Podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby mostu na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet a vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Estakáda přes Ostravskou radiálu v Brně
Lerch, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu přes Ostravskou radiálu, železnici ČD a komunikaci tramvaje MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta parabolického dvoukomorového nosníku o osmi polích. Práce řeší stavební postup a do statického výpočtu je zahrnut vliv postupné výstavby (časová analýza). Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem - Eurokódů. Je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Estakáda přes silnici a inundační území
Šťavík, Jakub ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes silnici II/434 a inundační území. Z navrhovaných variant byla hlavní nosná konstrukce navržena jako předpjatá dvoutrámová spojitá konstrukce o pěti polích. Zatížení, návrh a posouzení konstrukce bylo řešeno dle platných norem ČSN a EN. Výpočet účinků zatížení je proveden výpočetním programem Scia Engineer 2015. Návrh a posouzení jsou uskutečněny pouze ručním výpočtem. Součástí práce jsou použité podklady, stavební postup, statický výpočet a výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.